Lilypie Second Birthday tickers

5 Mayıs 2009 Salı

Rüyam



Rüyalar görüyorum. Dağlar tepeler çıkıyorum, ama çıktığım yerin ardı uçurum. Geri dönüyorum, iniyorum,ohh uçurumdan kurtuldum derken, dağ hareket ediyor. Daracık bir yerden geçecek o dağ, yere atlıyorum... O daracık yerden geçerken toz bulutu oluyor kocaman dağ yok oluyor...
Hayırdır inşallah, bunlar işaret mi yoksa? :) Bir an önce hazırlıkları bitirmem gerek galiba,
Uyumaktan artık beynim de film çevirmeye başladı ya da. Pazartesi tahlil için gideceğim, ertesi gün de tekrar muayene. Son ultrasonda fotoğraf biraz garip çıktı, amniyon sıvısından dolayı öyle görünebiliyormuş. İnşallahh sağlıkla gelirsin dünyaya miniğim...
Birazdan hazırlanıp gezmeye gideceğiz, Nedoşlara... Onlar da seni heyecanla bekliyorlar, bakalım... Ne zaman Ceee diyeceksin?

(Yukarıda babacığının monte ettiği raflar var odan için, yanda da ilk zamanlarda kullanacağımız ve baş ucumuzdan ayırmayacağımız beşiğin. Sen hep güzel rüyalar gör, mavi ve yeşil olsun bir de beyaz...)
Hıdırellez bugün mü?

Hiç yorum yok: