Lilypie Second Birthday tickers

18 Kasım 2009 Çarşamba

Başım ağrıyor, aklım evde. Okullar tatil ama ben okuldayım, gitmek için yola bakıyorum. Yol da bana...
Kuzumu sinek ısırdığı için odasına cibinlik yaptık, dedesi uğraştı tavanı deldi, dübelledi ve işte.. Prenses odası oldu kızımın odası. Fotoğraflarını bastırdım, albümü var artık kızımın. Buzdolabına koyduk bir iki tane, bir de Esra Teyzesinin aldığı çerçeveye yerleştirdik yedi tanesini... Film çerçevesi arka arkaya çok hoş oldu.
Şimdi eve gitmeyi duş almayı ve uyumayı istiyorum ama hiçbirisini yapamayacağım biliyorum.
Ayın 26'sında 6 aylık olacak kızım, bir kaç gündür değişik sesler çıkarmaya başladı. Oturuyor bir kaç saniye bıraktığımızda, bakışları anlamlı... Akıllı kızım o benim...
Gündüz uykularına dikkat edildiğinde iki kere 45 er dakika kestirdiğinde gece uykusu daha verimli oluyor. Ama gündüz uykusu fazla kaçtı mı işte o zaman...

Hiç yorum yok: