Lilypie Second Birthday tickers

15 Ocak 2010 Cuma

Kul kurar, kader gülermiş...

Dişini gördüm kızımın, biraz uyku problemi yaşadık, bir gün çok huzursuz davrandı güzel kızım. Kafasını sürekli omzuma dayadı, bir sağ tarafa, bir sol tarafa. İştahı azaldı, çok hafif ateşlendi. Ama sonunda alt tarafta küçücük dişi göründü. Ağlarken bab -aggg- bammm gibi sesler çıkarıyor, sürekli değişiyor, zamanın içinden zamana karşı zamanla birlikte. Dünyanın bütün mucizeleri bir bebekte toplanmış sanki, gelişirken öğreniyoruz.
El çırpıyor, fış fış kayıkçı dediğimizde öne arkaya gidip geliyor. Ben onu çok seviyorum, çok.
Babası gün geçtikçe daha da çok seviyorum diyor, tıpkı benim gibi.
Ayaklanıp konuşmaya başlayınca nasıl olacağız kim bilir?

Candan Erçetin'in son albümünü dinliyorum, bütün albümlerinde olduğu gibi bunda da büyülenmiş vaziyetteyim. Müzik ruhumun gıdası, ne önemli bir şeymiş meğersem, ruhun düzeni için. Biraz eksik kalsa kulağım, harekete geçiyor beynimin raflarındaki parçacıklar. Uçmaya başlıyorlar...
Sonra daaaa bummmmmmmmmm, tek bir çarpışmada desibeli yüksek bir ses çıkıyor. Tehlike çanları çalıyor.
Beslenmek gerek, güzel müzikle... Ruha iyi gelenlerle.
İşler yoğun, koşturuyoruz. Bir güzel plan peşindeyim şimdi, havalar güzelleşince, işler durulunca erken rezervasyondan yararlanıp tatile gidelim, yeşili ve oksijeni bol bir yere. Şimdi aklıma geldi, Zeynep karnımdayken ne kadar ihtiyacım vardı temiz havaya, iki kişilik soluyordum, iki kişilik uyuyordum, iki kişilik yiyordum ( yemek istediğim menulerde:) ) İyiymiş aslında hamilelik, toptan mazaretliyim durumu.
Bahaneye gerek kalmadan... Ohhhhh....
Hamile arkadaşlarım var, sevinçliyim, yeni bebekler gelecek.Biri Amerika'da, birisinin 10 haftası kaldı, birinin 5 günü.... Dualarım sizinle... Darısı başınıza, bebeğinizin sıcaklığını kucağınızda hissedeceğiniz günlere az kaldı.Yalnızlık diye bir olgunun varlığını unutmaya...Az kaldı.

2 yorum:

oyasonmez dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

inciniz hayirli olsun :) inşallah hepsi kolayca diziliverirler minicik agzina...ikinizide öpüyorum...
Heval