Lilypie Second Birthday tickers

5 Nisan 2009 Pazar

Lamaze Tekniği ve Normal Doğum Kursu...


Çok uzun zaman sonra tekrar yazmak için oturdum. Şimdi güneş varken, kuş cıvıltıları kulakları okşarken insan istese de mutsuz olamıyor, ne şahane:)

Dün kontrolümüz vardı, bir gün önce de eğitim başladı. Sen ve ben çok şanslıyız miniğim, çünkü Eskişehir'de böyle bir kurs var ve bize denk geldi. Cuma günü öğlen Doğumevine gittik ikimiz, sen karnımda gayet mutluydun, ben mutluyken sen hep mutlusun. Bizler için hazırlanmış eğitim odasına girdik, rengarenk minderler ve pilates topları ile bize profesyonelce HOŞGELDİN dedi zaten hastane. Eskişehir'de bir kaç tane özel hastane olmasına rağmen, özellikle Doğumevinde seni dünyaya getirmek istememin sebepleri işte bunlarmış. Doğru bir karar vermişiz. Ama hastaneden öte, doktorumuz (Sayın K.HKMN) bu konudaki özverili yaklaşımı ile bebek bekleyen anneler için gerçekten özel bir çalışma hazırlamış. Lamaze Eğitimi ile normal doğum için gerekli olan bütün eğitimlerin hazırlıkları tamamlanmış, LOTUS Çiçeği dansı ile başladık eğitime. Doğuma kadar her hafta Cuma günü kursa gideceğiz, 6 hafta sürecek.

Nefes egzersizleri, meditasyon, normal doğumu kolaylaştıracak herşey...
Tek bir cümle bile kişinin hayata yaklaşımını etkileyebiliyor, sadece hayata değil, bebeğine, o güzel bebeğin varlığına sebep olan eşine, nefes aldığın havaya, suya.... Herşeye....

Yaklaşırken önce şükrediyorsun ve herşey seni mutlu etsin diye sebep arıyorsun.

Şimdi 32 haftamız bitti, az kaldı seni kucağımıza almamıza. Dün kontrol sonrasında doktorumuz senin güzel bir fotoğrafını verdi. Birazdan ekleyeceğim o fotoğrafı da.

Dün gülümsedin bize, en azından biz öyle anladık. Hep gül inşallah, hep mutlu ol güzel kızımız...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

MERHABA
İSTANBUL DA BEN DE HAMİLE KURSU VERİYORUM...GERÇEKTEN ÇOK YARARLI.HEM DOĞUM ÖNCESİ HEM DE DOĞUM SONRASI İÇİN...
http://bebeimgeliyor.blogspot.com/annelikyolundahamilekursu

CeRoXiMo dedi ki...

Merhaba Doktorunuz Kemal Hükmen demişsiniz, bu doğum kursu devlet hastanesinde miydi Zübeyde Hanımda'mı? Kemal bey çok hastane değiştirdi çünkü, şimdi de özele geçti. Normal doğum için kursa gitmeyi, eğitim almayı çok istiyorum. Cevap verebilirseniz çok sevinirim.
www.cerenumut.blogspot.com 'da benim adresim.

bircanbircan.. dedi ki...

Merhaba,
Şu dönemde yapıyor mu bilmiyorum. Sakarya Hastanesi ve kendi kliniğinde devam ediyor, ama kurs hakkında bilgim yok.
Eskişehir bu alanda biraz kıt, havuz da bulmakta zorlanmıştım, o dönemde Sablon da yoktu. En guzel donemler bunlar, tadını cıkarın:D