Lilypie Second Birthday tickers

7 Nisan 2009 Salı

sevgi ve hoşgörü

Günler azaldıkça, merak gitgide büyüyor. Karnım da...
Sürekli hareket halinde zaten miniğim, özellikle ben hareketsiz kaldığımda, "hayat devam ediyor" mesajını alıyorum. Bugün sürekli yağışlıydı hava, sürekli uyudum. Akşam üzeri zor kendime geldim ve ayaklandım. Bir amacın olması ve olmaması, bütün bir günü ve pek tabii de hayatı etkiliyor.
Mide yanmasını engellemek için her sabah, kocaman bir bardak süt içiyorum.
Kramp olmasın diye, sürekli hareket etmeye özen gösteriyorum. (Bugün pek miskindim ama hafta sonu yorulduk, ancak çıkıyor acısı...:) ) Pazar günü, Espark'ın karşısında açılan Çibörekçiye gittik, mekanın adı da aynı. Lezzetliydi, zaten bayılırımmmmm... Yağı,tuzu, kıvamı yerindeydi, Eskişehirlilere tavsiye ederim. Sevdiğim şeyleri takip eden ve beni hiç bir şeyden eksik bırakmayan babacığına teşekkür edelim:) 1,5 porsiyon olsun teşekkürümüz. KOCAMAN...

Elif Şafak'ın AŞK isimli kitabını okuyorum, Akıllı Bebekler, Akademisi Bebeğimi Beklerken...., Doğum sonrası.... vb kitaplarının dışında. Gerçekten çok beğendim, henüz bitmedi ama bitmesini de istemiyorum. Okuyup düşünmek, hatta beynime kazımak istiyorum bazı cümleleri, ne kadar güzel öğrenmişiz biz hayata dair herşeyi. Yüreğime, sevgi ve hoşgörü ağırlıklı bir yaşamın örnek yaşam olduğu felsefesini yerleştiren canım babamı gün geçtikçe daha iyi anlıyorum. Ve teşekkür ediyorum, herşeyi kıvamında, yerli yerinde, asilce öğrettiği için. Bu arada babam bir kitap yazdı, artık basım aşamasına geliyor, hepimiz heyecanlıyız ve merakla bekliyoruz.
Gerçi ben çok hoşgörülü bir insan olamıyorum, hele de son zamanlarda çok tahammülsüz, sabırsız ve durduğu yerde duramayan bir ruh halim var.
İşin ilginç tarafı ruhumun nefes aldığı yer; gözümün açıldığı, kalbimin normal ritminde attığı, içimde kuş cıvıltılarının duraksamadığı, gözlerimdeki güneşin sürekli ısıttığı yer, biricik sevgilimin yanı.
Herşey kararında işte... ,
Herşey yerli yerinde. Anne, baba ve çocuk. Sanırım en başta bu sebepten bu üçlüye deniyor,
İŞTE tam bir aile diye...

Hiç yorum yok: