Lilypie Second Birthday tickers

30 Ocak 2009 Cuma

Ocak sonu, başlık bulmak zor iş

Tekrar uykusuz bir geceden yazıyorum, yan tarafta en son yaptığımız çalışma var. Çoraptan kukla. Tam olarak belli oluyor mu bilmiyorum ama, miniğim seninle birlikte oynayacağımız oyunlardan birisi için :)
Böyle güzel etkinlikleri öğreten sevgili öğretmenimize teşekkür ediyorum, aslında ne kadar şanslıyım. Tam da hamilelik dönemimde çalışmıyorum ve anne bebek kursuna gidiyorum.

Bugün sürekli yağmur yağdı, bir ara kar serpiştirdi. Esra Teyzen ile buluştuk, günlük yürüyüşümü yapmaya çalıştım ama kısa sürdü çünkü çok soğuktu. Sonra eve gelip yaprak sardık. Akşam babacığın uzun zamandır istediğim tatlı olan profiterolü getirdi ve ben bayılarak yedim. Şehre açılan İnci Pastanesini herkese tavsiye ediyorum. Köprübaşında yeri. Kuru pastaları da şahane.
Babanın tansiyonu da çıksa, uykusu da gelse, o kadar işinin arasında senin için bir sürü şey araştırmış. Badana boya, halı, mobilya... Aramızda kalsın ben hafta arası bizimle bu kadar ilgilenebileceğini tahmin etmiyordum, düşün artık seni ne kadar önemsediğini. :)
Ah bu arada biletimize para çıkacak dedim ya, çıktı. 12 TL, çeyrek olduğu için 3 TL . Çekim yasası işe yaradığına göre bir dahaki çekilişine miktarı da belirtip istemeye başlayabilirim.
Buna Pollyannacılık da denebilir başka şeyler de ama sen ilk söylediğimi aklında tutabilirsin.




Yukarıda görülen de çanımız, bunu da kursta yapmıştık, ancak fotoğrafını koyuyorum. Çok şirin oldu, bunu kapına da takabilirim, yatağına da asabilirim. Hele bir o günler gelsin... Hayırlısı ile. "My name is Earl" dizisi başlıyor şimdi, bayıldığım dizilerden birisi. Bizim en sevdiğimiz ve takip ettiğimiz diziler Lost ve Prison Break.
Ocak ayının da sonuna geldik, Şubat zaten kısa, Mart bahar ayı. Zaman çok hızlı ilerliyor, umarım ben de sen doğduktan sonra ve birbirimize alıştıktan sonra içime sinen iyi bir iş bulup çalışabilirim. Şimdilik bu kadar, yarın umarım güzel bir gün olur. Sağlığımız ve huzurumuz hep yerinde olur... İyi geceler miniğim.

Hiç yorum yok: