Lilypie Second Birthday tickers

8 Aralık 2009 Salı

6.ay ortasında uyku düzenimiz...

Dün sabah yarım saat kestirmiş kızım, öğleden sonra da iki saat. Evde temizlik vardı, gittim ama bitmedi iş tabii ki. Temizlik sonrası eski düzenime kavuşma isteği ile pervane gibi dolaştım evde. Zeynep bu arada dedesi ile oynadı, nar çiçeği çayının tadına baktı. Baktım ki mızmızlanıyor, bir de kulağını kaşıyor, geciktiğimi düşünerek hemen bütün çözüm seçeneklerimi sıraladım. Kucağıma aldım, yanıma yatırdım, sırtını sıvazladım, değişik sesler çıkardım, ben şekilden şekile girdikçe kuzum daha çok ağlamaya başladı.
Bir anda bir şimşek çaktı ve ninni CD sini açtım. Arkadan yumuşak bir ses geldi, "atem tutem ben seni, şekere katem ben seni, akşam baban gelen de oy önüne atem ben seni...." Ana kucağında birdenbire sustu, kafasını yan tarafa çevirdi ve sakinleşti....Kuzum benim, 4 kere aynı ninniyi dinledikten sonra uyudu ( 20:30)  bir kaç kere mantra dedikleri ağlama sesi geldi, babası yattığı yerde şşşşşşşş diyerek tekrar dalmasını sağladı.
Gece 12:00'de uyandı, emzirdim ve uyuduk tekrar. Sabah 6'da ehe diye bir ses geldi, kalktım bir de baktım ki, bebeğim uyanmış, battaniyesini açmış ayakları ile oynuyor, 180 derece dönmüş yatağın içinde, hem sırt üstü yatıyor hem de başı diğer tarafa gelmiş, kim bilir kaç dakikadır öyle oynadı? Ev sıcaklığı iyi, ama üzerini açtığı için tedirgin oldum. Umarım üşümemiştir....
Aldım kucağıma sarıldım, öptüm kokladım, karnını doyurdum kızımın ve tekrar dalmasını sağladım.İşe gitmeden önce bir saat kadar uyuyayım dualarım ile sıcacık yatağa girdim. Sabah oldu, sokaktan geçen simitçiden sıcacık simitler aldım, Güler Teyzemiz geldi, giyindim, kızımı göremeden servise bindim...
İşteyim, özledim....
( Baby 2 go bebek arabamızın bir vidası düşmüştü, yaklaşık 20 gün oldu, hala tamir edip geri gönderemediler, Ellerindeki vidayı takmışlar, ama orjinali istiyoruz, garanti süresinde olduğu için.  Haksız mıyız?Onlar da vazgeçip bizim arabayı geri almamızı bekliyorlar heralde, bakalım kim daha inatçı?Bu konularda çok inatçı hatta bazılarının tabiriyle kıl olabiliyoruz, hakkımızı sonuna kadar savunuruz.)

Hiç yorum yok: