Lilypie Second Birthday tickers

7 Aralık 2009 Pazartesi

Diş geliyor mu acaba?


6 ayımız doldu, 7 ye yaklaşıyoruz. Kuzum bugünlerde huzursuz, uyku düzeni diye bir şey kalmadı. Bayramda İzmir'e gittik geldik, araba yolculuğundan bu sefer hoşlanmadı, tam 6 ayını doldurduğunda dönmeyi keşfetti. Keşifler başlamışken kendisine ve dünyaya dair, uzun süre anakucağında oturunca sıkıldı, çok sıkıldı.
Aradan 10 gün geçmesine rağmen hala oturtamadık düzeni, havalar soğuk olduğu için temiz hava almak gibi bir lüksümüz de kalmadı. Geçtiğimiz hafta 6. ay aşılarını oldu, anneanne ve dedesi götürdü, çok acımış canı kızımın. Üçü de ağlamış acıdan,kendisini ne kadar sıktıysa gözü kanamış bebeğimin...
Ertesi günü izin aldım ve doktorumuza götürdüm, pişik var bir de, geçmiyor bir türlü... İlaç verdi doktorumuz ama çok fazla bir değişiklik olmadı. Değişiklik olmazsa diye eczanede yapılan bir ilaç vermişti, bugün ona başlayacağız bakalım.
Bebek Bakımında Mucizevi Öneriler kitabını da okuyorum internette de araştırıyorum... Ama zamanla birlikte gelişmeler gerçekleşiyor ve her gelişmede bebeğimin huyu değişiyor.
Gündüz uykularını kısaltırsak geceleri de uzun uyur düşüncesine inanarak en fazla 1,5 saat uyuttuk, bugün kendi haline bırakın dedim,  gündüz ne kadar uyumak istiyor, gece ne yapacak her şey bebeğimin istediği gibi olsun, doğal sürecine bırakalım. Önce bebeğimi anlamaya çalışayım, sonra ikimizin ortak noktasını belirleyelim ve uyalım. Rutinimizi oluşturalım...
Saçları iyice döküldü kuzumun, bakalım yenileri ne zaman çıkacak?
Hafta sonu eşim sinemaya gitmeyi teklif etti, annem "hadi gidin ben bakarım" dedi, çıktık yola.Sıraya girdik, fragmanları izleyerek hangisine girelim diye düşünürken benim sorularıma cevaplamaktan sıkıldı ki eşim, boşver gitmeyelim diyerek vazgeçti. Zaten sıradayken sorduğum en son soru "film kaç saat sürüyor, sorar mısın?" idi...:) 
Biraz dolaştık, fast food alanındaki kalabalık yordu bizi, zaten benim aklım fikrim evdeydi, herkes bebeğiyle geziyor diye vicdan azabı çektim. Birbirimize yeni yıl için hediye baktık, hiç bir şey beğenmedik, en sonunda Zeynep'e bir sürü kıyafet aldık.
Anne ve baba olmak bu demek ki....
Bebek arabamız tamirde.. Baby 2 go... şikayetçiyim anlatacağımmm

4 yorum:

Gül dedi ki...

kocaman bir masallah size de..
bebeginizle bol bol gezin 1 yasına gelene ya da yuruyene kadar.. sonra gezme diye birsey kalmıyor :D o geziyor, siz pesinden..
neyse, tracy konusunda hep destek tam destek benden size..
mutlu bebek, mutlu anne..

Unknown dedi ki...

TRACY TEYZENİN KİTABI TÜM ANNELERİN BAŞUCU KİTABI SANIRIM.. HER ANNE BİR KERE OKUYOR..

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Merhaba öncelikle allah bağışlasın kızınızı... Çok tatlıııı:)
Pişik için bir kaçönerim olacak.
Hametan krem çok iyi gelir. Birde size mutlaka Desitin öneririm. Biraz pahalıdır ama yoğun kıvamıyla hem iyileştirir hemde oluşmasını engeller.
Pişiksiz günlerrrr...

bircanbircan.. dedi ki...

teşekkür ederim öneriniz için. şimdi ezcane yapımı bir ilaç kullanıyorum, iki günde iyileşti maşallah... doktorumuz süper, her derdimize çare buluyor, ama aklımda olacak bunlar da.tekrar tşk:)
bu arada tracy teyzenin klonlanmış hali olsa, şöyle bir iki gün bizimle kalsa... gece 11:00 den önce uyumuyor kızım, arada da en az iki kere uyanıyorum, zombilerde talim varrrrr, serayın gözlerinin üzerinde tonlarca ağırlık varrrr...