Lilypie Second Birthday tickers

7 Aralık 2008 Pazar

Canımız sağ olsun...




Bugün arife...
Dün akşam babacığın yola çıktı, trende çantası çalındı. Lap top, harici hard disc, bir kilo Tanınmış Helvacısından helva... Sayamadığım eşyalar.
İnsanlar hakkındaki iyi niyetimi kaybetmek istemiyorum, ama babacığının senin için derlediği müzikler gelince aklıma, harcadığı emek ve zaman. Benim 8 senelik çalışma hayatım boyunca hazırladığım sunular, yazılar gelince aklıma, çok önemli olmasalar da benim emeğim, hislerim...
Babacığınla anılarımız...
Bu kadar basit işte, bir başka insana ait ne varsa toplayıp götürmek. Çalana göre kaç para, bize göre kaç zaman, hatıra?
Acaba Allah bize bir uyarı mı gönderdi, hepsini düşünmek lazım.
Sen giderek büyüyorsun, haftaya cumartesi inşallah cinsiyetini öğreneceğiz. Sen sakın üzülme miniğim, babacığın da üzülmesin. Sen bende olduğun için ben de üzülmeyeyim... :)
Sevdiklerimizin ömrü uzasın inşallah, f klavyedeyim, eziyet çekiyorum. İyi bayramlar...

Hiç yorum yok: