Lilypie Second Birthday tickers

24 Aralık 2008 Çarşamba

ilk kar yağdı


Az kaldı yeni yıla, bugun ilk kar yağdı. Nihayet...

Ama işte beklenilen kar görüntüsü değil çamur oldu, o yüzden mümkün olduğunca dışarı çıkmamak ve pencereden karın yağışını seyretmek gerek. Dün akşam babacığın çok çalıştı ve ben çok üzülüyorum, bugün kıyamadım elleri ve ayakları sıcak olsun hep diye bir şeyler aldım. Gerçi baban ben gibi değil, her zaman elleri sıcacık. Olsun... Üşüme ihtimalini sıfıra indirmek için, çabamız olsun en azından.
Sen de böyle hep babanı düşün, ben bazen kızabilirim, kadınların kaprisi bitmez ama sen asla izin verme kızmama. Hep koru babacığını, hep sev...
Dün Esra Teyzene gittik, Yurdagül ve Deniz Teyzenle. Çok eğlendik, eminim ki içeride çıldırdın ve dışarı çıkıp bizimle gülmek için gün sayıyorsun. Ama biraz daha sabır, nasıl olsa sağlıkla geldikten sonra sen çok eğleneceğiz. Baban da çok espritüel ben de öyle olduğumu düşünüyorum. Sen de hep gül miniğim... Gülmekten hiç vazgeçme.
Ciddi olduğun durumlar başarılarınla ilgili olsun, hayatın en acısızından, ortaya karışık olsun...
Birazdan balık yapacağız, senin balık yiyen bir anneye ihtiyaç duyduğunu varsayarak... Güzel bir de salata yapalım ve bekleyelim babacığını. Kendisi yapacağını düşünüyordu ama süpriz yapalım hazıra gelsin... Yorulmasın...

Hiç yorum yok: