Lilypie Second Birthday tickers

4 Şubat 2009 Çarşamba

24.haftadayız



Yazmaya başlamadan önce hangi konulardan bahsedeceğimi düşünüyorum sana, ama iç açıcı şeyler yazmak için dışarıdan bir şeyler olmasını beklersek çok bekleriz. Ne haberlerden, ne de hava durumundan bugünlerde neşe veren şeyler olmasını ummak biraz hayalcilik. Ama sana güzel bir şey söyleyebilirim, biraz önce lise arkadaşlarımdan birisi ile görüştüm ve önümüzdeki hafta Eskişehir'e geleceğini öğrendim, bak işte bu beni heyecanlandırdı. Yıllar sonra, okulun en örnek öğrencisi olan arkadaşımı göreceğim, hayatını, heyecanlarını çok merak ediyorum. Ama en çok da gözlerini.. İçinde ne var acaba, yaşanmışlıkları ne bırakmış gözbebeklerinin iriliğine?

Biraz önce anneannene yine bir kapı süsü yaptım, bir şeylerle uğraşmak çok eğlendiriyor beni. Bunun için özel malzeme almadık ama, evde ne varsa onları değerlendirdim. Umarım beğenir
"kucukinsan.com" da babaya mektup diye bir bölüm var, babacığından okumasını rica ettim, çok hoşuna gitti. 24. hafta içindeyiz, aslında birazdan uyumam gerek çünkü yarın göz doktoruna gideceğiz. Hazır çalışmıyor iken, bütün organlara baktırmak gerek. Senin sağlıklı olman kadar benim de sağlıklı olmam ve sana yetebilmem gerek değil mi?

Yandaki elbiseyi Deniz Teyzen almış, ben ve baban da -aşağıda- bir tulum aldık. Bütün bunları yazıyorum ve gösteriyorum sana ki, ileride ne kadar kıymetli olduğunu, seni daha doğmadan nasıl dört gözle beklediğimizi bil. Böylece kendini iyi ve değerli hisset ve kendine güvenli bir insan olarak büyü. Tabii bütün bunları yaparken bizim iletişimimiz çok önemli olacak, inanılmaz bir korku var içimde, ya sana karşı hata yaparsam diye...
Aslında hoşgörülü ve komik bir insan olduğum zamanlar oluyor, bazı konularda kurallarım olsa da. Anneni ve babanı sana anlatmak için zaten bu blog, yorumlarım ve düşüncelerim seni yönlendirmekten öte, bizi sana tanıtmak.
Yaşasın uykum geldi. Henüz 01:15, ama gözlerim işte kapanıyor. Yarın sabah erken kalkacağız, bak şimdiden söyledim, ne oluyor deme sabah miniciğim, bir de nazlanma sakın. Çünkü ben dünden razıyım sabah uykusuna :)

Hiç yorum yok: