Lilypie Second Birthday tickers

9 Şubat 2009 Pazartesi

En kısa ay

Dün akşam ve bugün boğaz ağrısı ve acısı ile cebelleşiyorum.Milkshake ve ardından içilmeyen su işte böyle yaptı...
Neymiş, dondurma ve buna benzer şeyler yedikten sonra su içmek şartmış. Giderek ağırlaşıyorum sanırım, tuhaf bir duygu bu. Gerçekten de ikinci trimester dedikleri en sağlıklı dönemmiş. Bu hafta 25. haftadayım, gelişmeleri takip ediyorum ve senin kapladığın alan büyüdükçe benim içim daralıyor. Umarım orada sıkılmazsın,bu hafta artık başlıyoruz odanın tadilatlarına. Babacığın dün seninle ilgili anılarımızı saklayabilmek için kamera da aldı. Yaşasın babacığın... Çok kırgınım, bir üşüyor bir terliyorum. Sürekli de hapşuruyorum, umarım hastalanmam. Bugün "İpek Yolu Çocukları" filmini seyrettik, biraz uzundu ama güzeldi.
Şimdi hareket ediyorsun içimde, biraz daha 25. hafta gelişmelerin okuyacağım ve sonra uyuyacağım umarım. Bu sabah okullar açılıyor ve ikinci dönem başlıyor...
Çalışan ve okuyan bütün eğitimcilere, eğitimi sevenlere hayırlı olsun. Ne heyecanlıydı çocukluğumda okul başlangıçları, bir gece öncesinde uyku tutmazdı heyecandan. Cumartesi pazar günlerini hiç sevmezdim, hep okul olsun isterdim... Hep okumak, ondan belki de çalışma hayatım da okullarda başladı ve devam etti. İyi geceler...

Hiç yorum yok: