Lilypie Second Birthday tickers

13 Şubat 2009 Cuma

Haftasonu

Yağmur yağıyor, susmadan. Bütün gece sesliydi karanlık, hep birşeyler çarptı, birşeyler uçtu.
Uykumu düzene sokmaya başladığımı sanıyorum, çünkü sabah çok erken uyandım ve kursuma gittim. Öğleden sonra çarşıya çıktık ve yağmura yakalandık, hapşurmaya başladım tekrar.
Kursta kutular yaptık hepsinden farklı sesler çıkıyor, şahane. Fotoğraflarını koyacağım....

Yarın sevgililer günü. Hani diyorlar ya, olmasın böyle günler, para tuzağı. Bence olsun, limiti yok ki bunun! Ben 1 YTL ye alınmış kağıt helva ile de mutlu olabilirim, herkes de olmalı. Hatta diğer günler de başka özellikli olmalı. Bir gün, Sevgililer Günü, birgün yeşilde durmayan arabalara tekme günü, birgün soruya soru ile cevap verenlerin saçlarını çekme günü, birgün esnaf kan ağlıyor diye bağırıp, gelen müşterilerine bakmayan hatta dövmekten beter etmeye çalışan esnafların vitrinine sakız yapıştırma günü, iş hayatında yüzüne gülüp arkandan senin yerine konanların gerçek yüzlerini anlama günü, yerlere tükürmeme günü, PTT kargoyu daha ucuza götürüyor ne şahane günü.... Gibi gibi gibi...

Etkinlik notlarımıza geçelim: Şekerlerin fotoğrafı yarına kaldı, ama eşime ördüğüm sonradan kol kısmını beğenmediğim kazağı çanta yaptım. Dün kestim, ve alt kısmını diktim bugün de süslemeleri ve sapını bitirdim, tabii biraz yorucu oldu, kolları söküp yumak haline getirmek, örgü sap, kazağın kollarıydı bir zamanlar.:)

Hiç yorum yok: