Lilypie Second Birthday tickers

18 Şubat 2009 Çarşamba

Üzüldüm... Gazanfer Özcan o babacanlığı ile akıllarda yer etti. "Bu adam bir gün hayatını kaybederse ben gerçekten üzülürüm, amaaaan allah korusun" diye düşündüğüm için midir nedir, çok üzüldüm... Mekanı cennet olsun.
Şeker yükleme sonuçlarını aldım, her şey normal.
Güzel bir gün geçirdim, lise arkadaşım ve şirin mi şirin oğlu ile. Devam edeceğim...
Babacığın grip, hiç kıyamam ben ona.
Sürekli uyumak istiyorum, ama uyku saati gelince de maşallah, dimdik ayaktayım.
Dayın süpriz yapıp geldi dün, çok komikti. Hem ben, hem de babacığın çok şaşırdık.
Dün akşam 1 ay önce biletlerini aldığımız tiyatroya gitmek için yola çıktık, 15 dakika sonra evdeydik. Şansımıza oyun iptal olmuş, daha önce izlediğimiz bir oyunu sahneleyeceklermiş, geri döndük.

Hiç yorum yok: